نتایج مسابقات راء ( آخرین راء قبل از هل این ا سل )
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1012
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

پرومو اول

( صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد ، رومن رینز و پائل هیمن با تشویق تماشاگران از بین تماشاگران وارد رینگ شدند )

( پائل هیمن میکروفون را در دست گرفت ) 

پائل هیمن :

وقتی رومن رینز عضوی از گروه شیلد بود ، تنها امید مردم برای پیروزی شیلد ، فقط و فقط رومن رینز بود. همتون قبول دارید که پرطرفدارترین ، قوی ترین و نیرومند ترین عضو شیلد ، قطعا رومن رینز بود و بدون او واقعا شیلد به اون شهرت نمیرسید. رومن رینز ، زمانی که تصمیم بگیره انتقام بگیره با تمام وجود و با تمام انرژیش مسابقه میده و از هر چه نیرو داره مایه میزاره تا بتونه حریفش رو از پا در بیاره. این ویژگی های رومن رینز رو در رسلمنیا 2 دیدید که اون با پای شکسته در حالیکه تصادف کرده بود در مسابقه حاضر شد و با اون همه سختی ، سربلند بیرون اومد. چه کسی جز رومن رینز ، میتونست از اون مسابقه سربلند بیرون بیاد ؟! هرکس جای رینز بود بدلیل مصدومیت حاضر به انجام مسابقه نمی شد اما این رومن رینز بود که نشون داد با بقیه فرق داره !

( رومن رینز از صحبت های پائل هیمن خندید و خوشش آمد )

همتون اطلاعات کافی در رابطه با چمدان اسمکدان دارید. میدونید که کسی که صاحب این چمدانه ، آینده روشنی در انتظارش هست. و از طرفی آینده شومی برای کسی که صاحب کمربند سنگین وزن هست وجود داره. در هل این ا سل ، رومن رینز با شکست دادن مارک هنری صاحب چمدان مانی این د بنک اسمکدان میشه و این معنیش اینه که رینز اگه بخواد میتونه همون شب چمدانش رو کش کنه. کریس جریکو بهتره علاوه بر شان مایکل ، برای رومن رینز هم نگران باشی چون اون برای رسیدن به کمربند سنگین وزن کمین کرده !

نمیخوام مارک هنری رو نا امید کنم...اما اون بعد از اینکه کودی رودز و سی ام پانک رو شکست داد یک حس غرور تمام وجودش رو گرفته و نمیزاره که کمی در مورد رومن رینز فکر کنه. اون حقیقت هایی رو در رابطه با رومن نمیدونه. اون نمیدونه که موکل من داخل هل این ا سل کو*ش رو پاره میکنه ! اون نمیدونه که تو چه وضعیتی قرار گرفته ! اون نمیدونه که حتی یک درصد هم شانس پیروزی مقابل رینز نداره.اون...

( صدای تم سانگ تریپل ایچ صدا درامد ، تریپل ایچ با بو شدید تماشاگران وارد سالن شد و از سالن به سمت رینگ آمد )

( تریپل ایچ وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت ) ( پائل هیمن جلو رفت و قصد داشت با تریپل ایچ صحبت کنه )

( تریپل ایچ میکروفون را از پائل هیمن گرفت و به بیرون از رینگ پرتاب کرد )

( سپس با رومن رینز فیس تو فیس شد )

تریپل ایچ :

ببین ریش پورفسوری...مارک هنری کسی بود که به دستور من ، کودی رودز و سی ام پانک رو برای همیشه نابود کرد. هرکس اون رو نشناسه ، من خوب میشناسمش. من اون در گذشته با هم استوری داشتیم و من اون رو از این کمپانی اخراج کردم.اما اون بعد از بازگشتش 2 تا از اصلی ترین دشمنای من رو از سر راه برداشت. اون اگه بخواد ، به دستور من تورو از این رینگ محو میکنه طوری که دیگه صدات در نیاد و اسم چمدان اسمکدان رو هم فراموش کنی !

همه یادشونه که من قولی رو دادم و گفتم روزی از همه کسانی که علیه من در تی ال سی دخالت کردند انتقام میگیرم و کودی رودز اولین نفر بود. رومن رینز ؟ هیچ میدونستی تو یکی از عاملانی بودی که باعث اخراج من در تی ال سی شدی ؟

( لحظه دخالت رومن رینز در مسابقه تریپل ایچ و استون کلد در تلویزیون سالن به نمایش درامد )

/* لحظه دخالت رومن رینز ، علیه تریپل ایچ در تی ال سی 2 */ 

( استون کلد آماده اجرای فینیشر روی تریپل ایچ شد )

( دین امبروز دور از چشم استون کلد به تریپل ایچ یک چکش داد )

( استون کلد به سمت تریپل ایچ رفت ، ناگهان تریپل ایچ با چکش به شکم استون کلد ضربه زد و او را نقش بر زمین کرد )

( سپس تریپل ایچ استون کلد را بلند کرد و پدگیری رو روی او اجرا کرد )

( دین امبروز تریپل ایچ را روی استون کلد انداخت )

...2...1

( ناگهان رومن رینز به تریپل ایچ حمله کرد )

( تماشاگران تشویق شدیدی کردند )

( رومن رینز بلند شد و با دین امبروز فیس تو فیس شد )

( دین امبروز عصبانی شد و رومن رینز را به عقب هل داد ، سپس رومن رینز دین امبروز را به عقب هل داد )

( دین امبروز به رومن رینز حمله کرد و ضربات مشت پشت سر هم به سر رومن رینز وارد کرد )

( رومن رینز دین امبروز را از رینگ بیرون انداخت ، سپس در بین تماشاگران با او درگیر شد )

/* لحظه دخالت رومن رینز ، علیه تریپل ایچ در تی ال سی 2 */

( رومن رینز با عصبانیت به تریپل ایچ نگاه کرد )

فکر میکنی من فراموش میکنم رومن ؟! قبلا گفتم بودم که یکی از ویژگی های من اینه که هرگز فراموش نمیکنم. اگه تو نبودی ، 7 ماه اخراج نمی شدم و اون شب تحقیر آمیز رو تحمل نمی کردم. نگران مسابقت با مارک هنری نباش من نمیخوام اخراجت کنم. مسابقه تو با اون سر جاشه...اما چه در هل این ا سل برنده بیرون بیای چه نیای...

باید مقابل من سر کریر در تی ال سی مسابقه بدی ...

( تماشاگران تشویق شدیدی کردند )

 ( تماشاگران شعار this is awesome را دادند ، تریپل ایچ آرام آرام رینگ را ترک کرد )

( پرومو در حالیکه تم سانگ تریپل ایچ زده شده بود و تریپل ایچ خارج از رینگ به رومن رینز نگاه می کرد به اتمام رسید )

مسابقه اول

بد نیوز برت vs سث رولینز

( در نهایت سث رولینز با انجام فینیشر روی بد نیوز موفق به شکست او شد )

برنده مسابقه: سث رولینز ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مسابقه دوم

بیگ ای vs دین امبروز

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، دین امبروز و بیگ ای درگیری را شروع کردند )

4 دقیقه بعد...

( بیگ ای کلوزلاین سنگینی روی امبروز اجرا کرد ، سپس امبروز را بلند کرد و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او انجام بده )

( دین امبروز بدل و بلافاصله رول کرد )

...2...1

( بیگ ای کیک اوت کرد ، دین امبروز سوپلکس سنگینی روی بیگ ای انجام داد )

( امبروز ضربات لگد پشت سر هم به بیگ ای وارد کرد ، سپس آماده انجام فینیشر روی او شد )

...

( صدای تم سانگ دالف زیگلر به صدا درامد !! ) ( تماشاگران تشویق کردند )

( زیگلر پس از شکستگی دماغش به سالن برگشت )

( تماشاگران زیگلر را تشویق کردند ، حواس دین امبروز به دالف زیگلر پرت شده بود )

( بیگ ای امبروز را برگرداند )

( سپس فینیشــــــــــر خودش رو روی او اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: بیگ ای ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( دین امبروز کم کم در حال بلند شدن بود )

( زیگلر کمربند امبروز را برداشت و وارد رینگ شد ، سپس کمربند را بالا گرفت )

( امبروز قصد داشت به زیگلر حمله کنه ، دالف زیگلر جاخالی داد )

( سپس دراپ کیکـ رو روی امبروز اجرا کرد ) ( دین امبروز نقش بر زمین شد و بلافاصله رینگ را ترک کرد )

( تماشاگران زیگلر را تشویق کردند ) 

( پرومو در حالیکه تم سانگ زیگلر زده شده بود و دین امبروز پایین رینگ به او نگاه می کرد به اتمام رسید ) 

مسابقه سوم

نویل و سزارو vs رایبک و روسف

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا سزارو و روسف وارد رینگ شدند )

( سزارو و روسف درگیری را شروع کردند ) ( روسف سزارو را به سمت طناب رینگ هل داد و قصد داشت کراس بادی رو روی او انجام بده )

( سزارو جاخالی داد ، سپس از پاهای روسف گرفت )

( سزارو روسف را شروع به چرخاندن کرد )

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

( روسف سرش گیج رفت و نقش بر زمین شد ، سزارو با نویل تگ کرد ، نویل به بالا رینگ رفت )

( سپس فینیشر خودش رو روی روسف انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: آدرین نویل و سزارو ( 500+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( روسف از اینکه در کمتر از 2 دقیقه شکست خورده بود متعجب بود )

( تماشاگران روسف را مسخره کردند )

( سزارو و نویل کمربندهای تگ تیم را برداشتند و رینگ را ترک کردند )

( رایبک از اینکه روسف در کمتر از 2 دقیقه پین شده بود عصبانی شد ) ( سپس وارد رینگ شد و مقابل روسف ایستاد )

( روسف سعی کرد رایبک را آرام کنه ، رایبک عصبانی تر شد )

( تماشاگران از رایبک فینیشر خواستند )

( ناگهان رایبک به سمت روسف دوید و کلوزلاین سنگینی روی او اجرا کرد )

( روسف نقش بر زمین شد )

( رایبک روسف را بلند کرد )

( سپس سوپلکس سنگینی روی او انجام داد ) ( رایبک پاهایش را روی دست روسف گذاشت و فشار داد )

( پرومو در حالیکه رایبک بالای سر روسف ایستاده بود و به او نگاه می کرد به اتمام رسید )

پرومو دوم

( صدای تم سانگ بوکرتی به صدا درامد )

( بوکرتی با تشویق تماشاگران وارد سالن شد و از سالن به سمت رینگ آمد ، پس از بوکرتی برت هارت نیز وارد سالن شد )

( برت هارت وارد رینگ شد و روی صندلی نشست )

( در نهایت تم سانگ میک فولی به صدا درامد )

( میک فولی با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و روی صندلی نشست )

...

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد )

( جان سینا با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و پشت یکی از میزها ایستاد )

( صدای تم سانگ راکـ به صدا درامد ، راکـ با تشویق دوچندان تماشاگران وارد سالن شد )

( تماشاگران شعار Rocky را دادند ) ( راکـ وارد رینگ شد و پشت یکی از میزها ایستاد )

میک فولی :

همه میدونیم که راکـ و جان سینا دو کشتی گیر درجه 1 و فوق العاده این کمپانی هستن که هردوشون در حال حاضر فیس هستن.اونا بر سر اینکه چه کسی عدالت رو به درستی برقرار میکنه به مشکل برخوردن و هردو ادعا دارن که عدالت اون چیزی نیست که طرف مقابلشون فکر میکنه. امشب ، اونا روبروی هم قرار گرفتن تا حرف های نهایی رو قبل از هل این ا سل بزنن. این مسابقه ، به قدری ارزشمند و مهم هست که میتونست جایگاه رسلمنیا 3 رو به خودش اختصاص بده اما مدیران کمپانی ، این مسابقه رو برای هل این ا سلـ در نظر گرفتند...راکـ همه اینجائیم تا اول صحبت های تورو بشنویم.

راک :

در راو گذشته ما شاهد مسابقه ای دو به دو بودیم که تو این مسابقه باتیستا به دلایلی حضور نداشت و در آخر مسابقه باتیستا اومد و گند زد به همه چی خیلی خب زیاد از موضوع دور نشیم چون درگیری بین تیکر و رندی و باتیستا اصلا برام مهم نیست و نیومدم در مورد این ها صحبت کنم من اسومدم به موضوع اتفاقات نایت اف چمپین بپردازم همونطور که با هم دیدم در نایت اف چمپین جان باز هم مسخره بازی خودش را در اورد و سر یک حرف من که ما با هم دوستی نداریم منو از هدفم دور کرد و باید بگم با خراب کردن مسابقه و دور کردن من از هدفم خودش رو بدجور تو دردسر انداخت و من در هل این سل جوری با جان مسابقه میدم که فکر کنم اون یکی از نوچه های اچ و میزنم دهنش رو سرویس میکنم تا بفهمه برای هرکی گنده بازی در نیاره و حد خودش رو بدونه ...

جان سینا :

راک....تو حرف از عدالت میزنی درحالی که در راو حاضر شدی با اورتن دو به یک با من مسابقه بدین عدالت تو اینه؟درنایت اف چمپین یادت رفته تو بودی که به من برخورد کردی و وقتی وارد رینگ شدم عین بچه ها رفتار کردی؟تو اگر کمی از عقلت تو نایت اف چمپین استفاده میکردی الان ما اون مسابقه رو برده بودیم تو اگر واقعا نابودی تیرپل اچ برات اهمیت داشت در اون شب مثل بچه ها رفتار نمیکردی و در راو قبل از نایت اف چمپینز اون چرت و پرت هارو نمیگفتی اچ و مایکلز هر دو بازنده میشدن ولی تو مثل یه احمق رفتار کردی.

راک :

هی هی هی جان تند نرو میدونی من هیچوقت از تو خوشم نیومده و نخواهد اومد چون تو یه دروغ گوی ماهری درسته تو در راو دو به یک مسابقه دادی ولی مگه تغصیر منه ک باتیستا حضور نداشت مسابقه به هرحال دو به دو ثبت شده بود و تو به یه نکته اشاره نکردی در مورد اینکه باتیستا وقتی در آخر مسابقه اومد وقتی همه ی حواص ما به باتیستا بود تو مثل یه بزدل از پشت یه فینیشر نصیبم کردی ولی میدونی چیه اینا همش حرفه و من از حرفه بدون عمل خوشم نمیاد میدونی جان من یه نصیحت بهت میکنم و این نصیحت تجربه بزرگ من در دوران کریر منه به نظر من هیچوقت با حرف هات خ*یه مالیه مردم رو نکن چون تو خ*یه ماله خوبی نیستی و اگه این کارو کردی سریع تفش کن تا مردم صداشون در نیاد تا تورو بو کنند...

جان سینا :

راک بزار تی ال سی رو یادت بیارم تویی که دم از عدالت میزنی چرا کمک استون کلد نیومدی؟جوابش واضحه تو از نکسز و تیرپل اچ میترسیدی به همین خاطر تو سوراخ موش قایم شدی و المشین چمبر اومدی و به عنوان یه بازنده بدبخت رینگ رو ترک کردی و بعدش باز هم رفتی تو همون سوراخ موش قایم شدی صبر کردی تا نکسز کاملا نابود بشه و بعدشم صبر کردی تا تیرپل اچ عقده هاش رو هالی و یه سری استار رو اخراج کنه و وقتی که همه چی اروم بود عین یه لاشخور اومدی و میگی میخوای عدالت رو برقرارکنی اون موقع که شان مایکلز خواست نفرسی ام بشه تو کجا بودی؟تمام این مدت مثل یه ترسو قایم شده بودی وقتی ریک فلیر به کمک تو اکستریم رولز کمک میخواست تو باز هم قایم شدی تو تو کل کریرت حتی یه بار قهرمان هم نشدی در حالی که من چندین بار قهرمان شدم من رویال رامبل رو بردم ولی تو فقط تو یه پی پی وی برنده شدی اونم دلریو رو شکست دادی ولی من باتیستا-شیمس-شان مایکلز-تیرپل اچ و... رو شکست دادم.

راک :

تو که میگی من کجا بودم باید بهت بگم که من مثل تو بیکار نیستم که همیشه تو کمپانی ولوو باشم و با این ولوو بودنم کمپانی به من توجه نداشته باشه خیلی خب واسا جواب این سوالت که به من گفتی من از سازمان میترسیدم رو بدم باید بگم که من اگه ترسیده بودم نباید تو مسابقه ات با تریپل اچ میومدم تا سازمان رو عصبی کنم ولی برگشتم تا انتقام بگیرم و تو هم مثل یه انگل به من چسبیدی خیلی خب جان تو که میگی من قویم و این و اون رو شکست دادم نباید الان همچنین حرفی میزدی بلکه بعد هل این سل اگه برنده شدی باید این حرف رو میزدی تو واقعا یه فرد احساسی جان که تو طول تمام کریرت به دنبال کمربند بوده و هست من دیگه حرفی ندارم و این آخرین حرف های من قبل از هل این سله و اینو بدون تو هل این سل با سر خونیت باید از رینگ خارج شی و احتمال مصدوم شدنت زیاده پس همین الان فکرات رو بکن پس تا هل این ا سل باهات خداحافظی میکنم.

جان سینا :

صبر کن راک کجا با این عجله....من گفتم تو از سازمان قدرت مند میترسی من از زمانی که سازمان یه گروه قدرتمند بود جلوش ایستادم از وقتی که نکسز بود درسته تو از سازمان نمیترسی البته از سازمان ضعیف نمیترسی و وقتی قوی باشه فرار میکنی و میری تو کاملا شبیه به یه لاشخور هستی و بهتره این یادت باشه که من با تیر پل اچ درگیر شدم تو مین اونت سوایورسریس و تو یه دفعه سر و کلت تو سامراسلم پیدا شد تو واقعا دنبال کمربند نیستی؟یادت رفته وقتی تو المشین چمبر برگشتی بدون هیچ تلاشی رفتی سراغ کمربند دبلیو دبلیو ای و به بدترین شکل ممکن اون مسابقه رو باختی؟ تو برنگشتی تا عدالت رو برقرار کنی تو اومدی تا عقده هات و کمبود هات رو جبران کنی عقده پیروزی و عقده قهرمان نشدنت رو !! 

راک :

 جان مثل اینکه من گفتم این آخرین حرف هامه و منم زیر حرفم نمیزنم و فقط چند کلمه میگم : برو هیستوری کمربند هارو ببین بعدم محو شو و تو که میگی هی من با سازمان قوی جنگیدم و جنگیدم بدون درسته اون موقع ها یه خورده قوی تر بود ولی میدونی من با خراب کردن مسابقه تو و اچ خیلی بیشتر از همیشه رو اعصاب سازمان رفتم چون یه هدف بزرگ رو ازشون گرفتم و الان فقط دنبال شکار منن چون اگه من در هل این ا سل برنده شم میدونن میام سراغ شون حالا بیخیال جان تو این همه درمورد من اشکال پیدا کردی و گفتی ولی هیچکس مثل تویه احمق نبود که وقتی استانکلد با تمام وجودش جنگید و سازمان رو اخراج کرد تو بودی که استانکلد بهت اعتماد کرد و مدریت را به تو سپرد و دیدی که ر*دی و به یه ماه نکشیده مدریت رو از دست دادی و توسط رینز نابود شدی که نکسز مدیر شد.

جان سینا :

درسته ولی رومن رینز تنها نبود من مقابل۷نفر دیگه یعنی نکسز بودم من به راحتی نباختم و نمیبازم دیگه چیزی به هل این ا سل نمونده من و تو درون اون قفس مقابل هم قرار میگیریم و راهی برای فرار نخواهی داشت وفقط یک نفر بع عنوان برنده از رینگ خارج میشه اونم کسیه که لایقتره من تو هل این ا سل با تمام توانم حاضر میشم و اجازه نمیدم به راحتی پیروز بشی هرچند که قدرت پیروزی نداری تو نمیتونی کمبودهات رو تو هل این ا سل جبران کنی هل این ا سل جاییه که تو تاوان بچه بازی هایی که در نایت اف چمپین در اوردی رو بدی هل این ا سل جایی که تو یه بار دیگه ابروت میره و جلوی همه مردم تحقیر میشی همون راک بی عرضه قبل میمونی.

( راکـ از صحبت های جان سینا عصبانی شد و از پشت میز کنار آمد و وسط رینگ ایستاد )

( جان سینا نیز از پشت میز کنار آمد و روبروی راکـ ایستاد )

( جان سینا تی شرت و کلاهش را به سمت تماشاگران پرتاب کرد )

( راکـ و سینا نزدیک شدند و هردو قصد درگیری داشتند )

( ناگهان جان سینا راکـ را بلند کرد )

( جان سینا قصد داشت aa رو روی راکـ انجام بده ، راکـ چند ضربه آرنج به سر سینا وارد و او را نقش بر زمین کرد )

( راک جان سینا را به گوشه رینگ کوبید )

( در برگشت )

( راکـ باتـــــــــــــــــــوم روی جان سینا !! ) ( تماشاگران به شدت راکـ را تشویق کردند )

( سینا نقش بر زمین شد و وسط رینگ افتاده بود )

( پرومو در حالیکه تم سانگ راکـ زده شده بود و راکـ بالای سر جان سینا ایستاده بود به اتمام رسید )

مسابقه چهارم

Normal Match For Intercontinental Championship

بیگشو vs کین سر کمربند بین قاره ای

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، بیگشو و کین درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( بیگشو کین را به گوشه رینگ انداخت )

( سپس ضربه سنگینی به سینه او وارد کرد ) ( بیگشو کین را به بالای رینگ برد و قصد داشت از بالای رینگ سوپرسوپلکس رو روی او انجام بده )

( کین چند ضربه مشت به بیگشو زد و مانع انجام سوپلکس شد )

( سپس از بالای رینگ به روی بیگشو پرید ! ) ( بیگشو نقش بر زمین شد )

( تماشاگران کین را برای انجام چکسلم تشویق کردند )

( کین قصد داشت چکسلم رو روی بیگشو انجام بده ، بیگشو کم کم بلند شد )

( کین از گردن بیگشو گرفت و قصد داشت چکسلم رو روی او اجرا کنه ) ( بیگشو کین را به عقب هل داد )

( سپس رینگ را ترک کرد و کمربندش را برداشت و به سمت خروجی سالن رفت )

( داور شروع به شمارش کرد و بیگشو به رینگ بازنگشت )

10...9...8...7...6...5...4...3...2...1

برنده مسابقه: کین ( با Count Out )

بعد از اتمام مسابقه:

( بیگشو همچنان به سمت خروجی سالن رفت ، کین میکروفون را در دست گرفت )

کین :

من و تو هنوز کارمون با هم تموم نشده ! شاید تونستی از این مسابقه و از مسابقه سر کمربند فرار کنی اما هل این ا سل راه فراری نیست. تو با خراب کردن این مسابقه ، پل های روبروت رو هم خراب کردی. تو مقابل من سر کمربند اینترکانتیننتال در هل این ا سل قرار میگیری..

( تماشاگران کین را تشویق کردند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ کین زده شده بود و بیگشو به سمت خروجی سالن می رفت به اتمام رسید )

Main Event

Champion Vs Champion

رندی اورتون vs کریس جریکو

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، قهرمان کمربند مای پی پر ویو در مقابل قهرمان کمربند سنگین وزن جهان قرار گرفت )

( تماشاگران رندی اورتن را تشویق و کریس جریکو را بو کردند )

4 دقیقه بعد...

( کریس جریکو دراپ کیک سنگینی روی رندی اورتون اجرا کرد ) ( سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی اورتون بپره )

( در حین پریدن اورتون دراپ کیک رو روی جریکو انجام داد )

( سپس از گردن او گرفت ) 

( backreaker از رندی اورتن ! )

( کریس جریکو نقش بر زمین شد ، تماشاگران از اورتون Rko خواستند )

 ( ناگهان رندی اورتون برگشت و آماده انجام Rko شد )

( کریس جریکو کم کم در حال بلند شدن بود ) ( اورتون به جریکو نزدیک شد ، سپس از گردن او گرفت و قصد داشت Rko رو روی او انجام بده )

( جریکو بدل کرد ) 

( سپس از پاهای اورتون گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی او انجام داد )

( رندی اورتون به سختی به طناب رینگ نزدیک شد )

( سپس با فشار خیلی زیاد دستانش را به طناب رینگ رساند ) ( جریکو اورتون را رها کرد و عقب رفت )

( سپس مجدد به سمت اورتون رفت )

( !!!!! Rko )

3...2...1

برنده مسابقه: رندی اورتون ( 350+ سکه ) و (1+رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( تماشاگران به شدت اورتون را تشویق کردند )

( داور مسابقه دست اورتون را به عنوان برنده بالا گرفت ) ( قهرمان کمربند مای پی پر ویو موفق شد به قهرمان کمربند سنگین وزن غلبه کند )

( اورتون کمربند مای پی پر ویو را برداشت و قصد داشت رینگ رو ترک کنه )

.....

....

...

..

.

( صدای تم سانگ آندرتیکر به صدا درامد !! ) ( رندی اورتون ترسید و عقب رقت و متعجب به ابتدای سالن نگاه کرد )

( آندرتیکر از سالن به سمت رینگ آمد ، اورتون آماده درگیری با اندرتیکر شد )

( تماشاگران تشویق کردند )

( ناگهان در حالیکه آندرتیکر از سالن به سمت رینگ می آمد باتیستا از پشت با صندلی به کمر او ضربه زد )

( تم سانگ آندرتیکر قطع شد )

( باتیستا ضربات پشت سر هم صندلی به آندرتیکر وارد کرد ) ( آندرتیکر به سمت میز گزارشگران رفت )

( باتیستا سر آندرتیکر را به میله گوشه رینگ کوبید )

( سپس با صندلی به سر تیکر ضربه وارد کرد ، اندرتیکر به شدت آسیب دید )

( باتیستا وارد رینگ شد و مقابل اورتون ایستاد )

( اورتون به سمت باتیستا دوید و قصد داشت با کمربند مای پی پر ویو به سر او ضربه وارد کنه )

( باتیستا کلوزلاین سنگینی به اورتون وارد و او را نقش بر زمین کرد )

( باتیستا از پایین رینگ پله ورودی را برداشت و وارد رینگ شد ) ( سپس قصد داشت با پله به اورتون ضربه بزنه )

( ناگهان آندرتیکر از پشت سر باتیستا وارد رینگ شد ) ( باتیستا برگشت )

( آندرتیکر از گردن باتیستا گرفت و قصد داشت چکسلم رو روی او انجام بده )

( رندی اورتون به آندرتیکر حمله کرد )

( اورتون ضربات مشت پشت سر هم به سر تیکر وارد کرد ، آندرتیکر به ضربات اورتون جواب داد و مشت های سنگینی به سر او وارد کرد )

( آندرتیکر مشت های پشت سر هم به اورتون وارد و او را نقش بر زمین کرد )

( تماشاگران تیکر را تشویق کردند )

( اندرتیکر آماده انجام چکسلم روی رندی اورتون شد )

( رندی اورتون کم کم بلند شد ، اندرتیکر از گردن اورتون گرفت و قصد داشت چکسلم رو روی او انجام بده )

( ناگهان باتیستا اسپـــــــــــــــیر رو روی آندرتیکر اجرا کرد ) ( تماشاگران به شدت باتیستا را تشویق کردند )

( تماشاگران شعار this is awesome را دادند )

( باتیستا حواسش به تماشاگران پرت شد )

( رندی اورتون پشت سر باتیستا دست هایش را به رینگ کوبید و آماده انجام یک rko سنگین روی باتیستا شد )

( باتیستا برگشت )

( Rko از رندی اورتون !! )

( باتیستا نقش بر زمین شد )

( تماشاگران به شدت رندی اورتون را تشویق کردند ) ( رندی اورتون کمربند مای پی پر ویو را برداشت و بالای سر آندرتیکر و باتیستا ایستاد )

( تماشاگران همچنان شعار this is awesome را دادند )

( شوء راء در حالیکه تم سانگ رندی اورتون زده شده بود و اورتون بالای رینگ ایستاده بود به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه بین دین امبروز و دالف زیگلر برای سومین بار سر کمربند ایالات متحده در هل این ا سل

احتمال درگیری رومن رینز و تریپل ایچ برای تی ال سی

رومن رینز و تریپل ایچ دشمن شدند

ثبت مسابقه بین کین و بیگشو سر کمربند بین قاره ای در هل این ا سل

ثبت مسابقه بین روسف و رایبک در هل این ا سل

پایان شوء راء 

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,
:: برچسب‌ها: شوء راء , مسابقات شوء راء , نتایج راو , نتایج مسابقات شو راو ,



مطالب مرتبط با این پست
.